ستارهستاره، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

ستاره سبز

جشن الفبا (اردیبهشت 1390)

1390/3/7 18:11
نویسنده : ستاره
5,624 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

متن اولین خاطره نویسی ستاره در مورد جشن الفبا : 

 

دیروز جشن ما کلاس اولی ها بود و من از این که سوادم کامل شد خیلی خوش حالم و وقتی که تابستان شروع می شود خیلی ناراحت می شوم. من برای جشن حروف الفبا که همه مادر، پدرها بودند و من رفتم فصل زمستان را بازی کردم و کیانا فصل بهار و ملینا تابستان و هستی فصل پاییز را بازی کرد و مامان و سارا از من فیلم و عکس  از بقیه ی دوستانم عکس و فیلم گرفتند و برای جشن الفبا به من یک خرس کوچک داد و قاب عکس من را به من داد و بهاره، پارنیا، الناز، ملیکا، یاسمین، نیکی و مبینا و ناهید آن ها آمدند و بازی کردند و دیگر جشن تمام شد و آخرش به همه ی ما غذا مک دونالد ساندویچ دادند و سیب زمینی دادند و جایزه اش هم توش بود. 

ستاره فیض - 24 اردیبهشت 1390  

    

   

ستاره و سرکار خانم افشاری بخش (آموزگار اول دبستان) 

 

  

  

  

  

 

ناقابل برای خانم آموزگار 

   

   

 

  آراد، کسری، امیرعباس، رزا، مانی، امیرعلی، خانم افشاری بخش، کیانا، ستاره، ملینا، هستی، حسنا و دانیال  

 

  

 

 

آراد، کسری، امیرعباس، رزا، امیرعلی، نیکان، خانم افشاری بخش، کیانا، محمدصدرا، ستاره، ملینا، هستی، حسنا و دانیال 

 

   

 

  

 محمدصدرا، رزا، امیراشکان، امیرعباس، کیان، ستاره، ملینا، کیانا، سیاوش، هستی و خانم افشاری بخش  

 

 

 

 

 

حسنا، ستاره و بهاره 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یه دوست
8 اردیبهشت 91 23:10
سلام عالی بود آفرین
مبینا
2 اردیبهشت 93 14:25
خخخخخخخخخخخخخخخخخیییییییییییییییییییللللللللللی عالللللللیه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ستاره سبز می باشد